به گزارش ایرنا، علاوه بر پیش بینی اداره کل هواشناسی و هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری بارش برف به نسبت شدید، مسئولان را غافلگیر کرد که همین مساله موجب اختلال شهری و بروز تصادف در خیابان ها و نیز ترافیک در سطح شهر شد.
این بارش همچنین موجب شد تاکسی ها و اتوبوس های درون شهری نتوانند خدمات مورد نیاز و مطلوب را به شهروندان شهرکردی ارائه کنند.
مدیر روابط عمومی شهرداری شهرکرد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ستاد حوادث شهرداری از شب گذشته درحال آماده باش است و با آغاز بارش برف از صبح امروز همزمان عملیات پاکسازی معابر با جدیت شروع شد.
مولوی تاکید کرد: به دلیل تعطیل نشدن مدارس و بدنبال آن حجم ترافیک خودروها در خیابان های سطح شهر، پاکسازی معابر پوشیده از برف با کندی صورت گرفت.
وی افزود: عملیات بازگشایی معابر شهرکرد با 3 دستگاه گریدر، 9 دستگاه برف روب، یکدستگاه لودر، 2 دستگاه کامیون حمل و پخش شن و نمک، یکدستگاه بیل مکانیکی، 10 دستگاه خاور، 6 دستگاه ماشین آلات سبک و 80 نفر نیروی انسانی خدماتی هم اکنون درحال انجام است.
مولوی از شهروندان خواست تا در حد امکان از آوردن خودرو در معابر شهری خودداری کرده تا عملیات پاکسازی خیابان ها به سرعت انجام شود.
به گزارش ایرنا، علاوه بر تماس های فراوان از سوی خبرنگار ایرنا با مسئولان سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد برای پیگیری این موضوع اما کسی پاسخگو نبود.
بارش سنگین برف در بسیاری از مناطق چهارمحال و بختیاری از روز گذشته آغاز شده و تداوم بارش ها تا اواخر وقت امروز شنبه ادامه دارد.
بارش ها که از روز جمعه در چهارمحال و بختیاری آغاز شده منجر به بارش 30 سانتیمتر برف در کوهرنگ، 12 سانتیمتر در شهرکرد، 15 سانتیمتر در فارسان و در سایر نقاط استان بین 5 تا 10 سانتیمتر شده است.
بارش ها از ظهر شنبه برای نیمه شرقی چهارمحال و بختیاری شدت بیشتری پیدا می کند و سپس رفته رفته از شدت آن کاسته می شود.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.