پژمان نبی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از محوری ترین بیانات مقام معظم رهبری در منشور گام دوم انقلاب اهتمام به جوانگرایی و زمینه سازی برای حضور بیش از پیش این قشر در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور است، که برای تحقق این مهم باید زمینه تقویت تشکل های سیاسی و اجتماعی را فراهم کرد.
وی ادامه داد: با راه اندازی احزاب سیاسی، تشکل ها و گروه های مردمنهاد و سپردن مسئولیت امور به جوانان نخبه و فعال زمینه عملیاتی کردن، منشور گام دوم انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این حوزه به طور کامل محقق می شود.
عضو سازمان عدالت و آزادی تصریح کرد: با ایجاد رغبت و انگیزه جوانان به مشارکت های سیاسی و اجتماعی بیشتر، بی شک می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی را به دست همین جوانان برطرف کرد.
این استاد دانشگاه، با اشاره به جایگاه والای نسل جوان در نگاه مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر ظرفیت بالای جوانان و اهمیت دادن به این قشر تاکید داشته اند اما نسبت به این موضوع در برهه هایی از زمان غفلت شده که باید درصدد جبران این کاستی برآمد.
نبی زاده ادامه داد : بی شک رشد و توسعه کشور و تحقق تمدن نوین اسلامی به دست جوانان و با بهره گیری از قوه خلاقیت و دانش این قشر حاصل می شود، از همین رو سرمایه گذاری و توجه لازم به این حوزه می تواند ما را در نزدیک شدن به هدف خود کمک بسزایی کند.
به گزارش ایرنا، رهبرمعظم انقلاب 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای مهم خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.