رییس گروه نظارت انتخابات اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآور شد: هفتمین دوره انتخابات اعضای هیات نمایندگان اتاق شهرکرد با شرکت 230 نفر و مشارکت بیش از 80 درصدی اعضاء برگزار شد.
محمدعلی نیرومند افزود : این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی شهرکرد، بیشترین میزان مشارکت اعضاء را در مقایسه با دوره های گذشته داشت.
وی ادامه داد : پس از شمارش آراء شرکت کنندگان در این انتخابات در گروه صنعت ' آیت الله احمدی ' ، ' بهرام الله بخشی ' ،' حسن ایزدی بروجنی ' ، ' فرهاد اخوان' و ' یوسف ابوطالبان ' حائز اکثریت آراء شرکت کنندگان شدند.
نیرومند افزود: در گروه بازرگانی نیز' بهنام علیخانی ' ، ' شهریار حیدرپور ' ، 'حبیب الله بخشی' ،' فرج الله نجفی' و ' سید کورش هاشمی گل سفیدی ' به ترتیب بیشترین آراء را کسب کردند.
وی ادامه داد : در گروه کشاورزی 'مسعود ناصری بروجنی'، ' دبیر رضایی سورشجانی' و 'اردوان طهماسبی گندمکار' و در گروه معدن نیز ' شهرام زارع فارسانی ' و ' عبدالکریم کریمی فیل آبادی ' حائز اکثریت آراء شده و به عضویت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی شهرکرد انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا، اتاق بازرگانی ،صنایع ،معادن و کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری شعبه ای از اتاق ایران است که در سال 1375 بنا به ضرورت و با تلاش مسوولان استان و حمایت همه جانبه بازرگانان – صنعتگران و معدن کاران استان آغاز به کار کرد که از آن تاریخ تابه حال به استناد و قانون اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران نسبت به مسئولیت های محوله انجام وظیفه می کند.
/2097/6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.