به گزارش ایرنا، مجید نظری دهکردی روز چهارشنبه در ستاد خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای افزایش خدمات رسانی به مسافران داخلی و خارجی ورودی به استان، تمامی طرح های عمرانی این استان از 20 اسفند تا بعد از تعطیلات نوروزی تعطیل می شود.
وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری برنامه اسنقبال از بهار در آخرین آدینه امسال برنامه ریزی کنند.
نظری دهکردی تصریح کرد: در این برنامه تمامی ورودی ها و خروجی های چهارمحال و بختیاری و نقاط ورودی شهرها روز جمعه 24 اسفند سال جاری پاکسازی، مناسب سازی و ساماندهی خواهد شد.
وی یادآور شد: تمامی فرمانداران و شهرداران شهرستان های 9 کانه چهارمحال و بختیاری موظفند تا برنامه های فرهنگی، هنری و آئینی برای استقبال از مسافران داخلی و خارجی ورودی به استان اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی برنامه ریزی و همکاری برای برپایی نوروزگاه ها و کمپ های گردشگری را در دستور کار خود قرار دهند.
وی گفت: نظارت و رعایت بهداشت، کنترل قیمت و عرضه به موقع محصولات و کالاهای اساسی مردم مورد توجه اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری باشد.
نظری دهکردی تاکید کرد: تمامی اصناف به ویژه نانوایی ها و تامین کنندگان کالاهای اساسی مردم باید در تعطیلات نوروزی 98 شیف بندی شوند و کشیک های خود را به فرمانداری شهرستان های مربوطه اعلام کنند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اقدامات لازم برای پذیرش مسافران داخلی و خارجی ورودی به استان اندیشیده شده و آمادگی لازم در این زمینه فراهم است.
مهرداد جوادی تصریح کرد: کمیته های 10 گانه استانی و 9 گانه شهرستانی نسبت به اجرای برنامه های متنوع در راستای استقبال از مسافران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری اقدام خواهند کرد.
وی افزود: معرفی مناطق گردشگری کمتر شناخته شده چهارمحال و بختیاری با هدف جذب بیشتر مسافران و اطلاع رسانی این مناطق در دستورکار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
جوادی تاکید کرد: برای نوروز سال 98 اپلیکیشنی طراحی شده که به صورت پایلوت معرفی تمامی مناطق گردشگری و مراکز خدمات رسان و اقامتی شهرستان های شهرکرد و سامان را از طریق گوشی تلفن همراه انجام می دهد.
وی اظهار داشت: در صورت موفقیت این اپلیکیشن سال آینده نسبت به توسعه آن در سایر شهرستان های چهارمحال و بختیاری اقدام می شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار جاذبه گردشگری و 4700 اثر تاریخی شناسایی شده دارد که از این تعداد 680 اثر ثبت ملی شده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.