به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه سه شنبه در شورای اداری شهرستان بن تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند درخواست های مردم نقاط مختلف استان را براساس قانون پیگیری و در راستای انجام آن اقدام کنند.
وی افزود: هر کدام از درخواست های مردمی که منشأ و معیار قانونی ندارد باید همان موقع از سوی مدیرکل دستگاه اجرایی مربوطه اعلام و از وعده های بیهوده و غیرواقعی در این راستا پرهیز شود.
عباسی تصریح کرد: برنامه زمان بندی اجرای طرح های مختلف از زمان آغاز عملیات اجرایی تا زمان بهره برداری به مردم اعلام شود.
وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری که در شهرستان ها نمایندگی ندارند، مدیران آن نسبت به راه اندازی سریعتر ادارات شهرستانی زیرمجموعه خود اقدام کنند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مصوبات شوراهای اداری شهرستان ها بدون مبنای قانونی و مالی هیچگونه اعتباری ندارد.
اردشیر نوریان تاکید کرد: 27 مصوبه شورای اداری قبلی شهرستان بن با حضور استاندار سابق چهارمحال و بختیاری هنوز اجرایی نشده است.
وی افزود: وزیر کشور به تازگی برای راه اندازی سریعتر شهرداری یانچشمه شهرستان بن 50 درصد سهم 500 هزار ریالی هر خانوار برای مشارکت در افتتاح این شهرداری را بخشیده است.
به گزارش ایرنا، در این نشست برخی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت خدمات رسانی در شهرستان بن را ارائه کردند.
همچنین نمایندگان شوراهای اسلامی شهری و روستایی شهرستان بن و تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان خواسته های خود را از مدیران استانی اعلام کردند.
بن در 28 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.