به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز سه شنبه در ویژه برنامه روز زن با عنوان «نقش زن در آرامش و مدیریت بنیان خانواده» افزود: بانوان کشور و استان با پیروزی انقلاب اسلامی به جایگاه و نقش اصیل خود بازگشتند و در طول این سالها با حضور پررنگ خود در عرصه های مختلف مدیریتی، فرهنگی، اجتماعی و عرصه خانواده منشاء تحولات مهمی شدند.
وی ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری نیز همانند سایر مناطق کشور بانوان تعدادی از پست های مدیریتی را عهده دار شده اند و این موضوع نشانگر ظرفیت و توانمندی این قشر مهم جامعه است.
عباسی همچنین با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) بر الگوگیری بانوان جامعه اسلامی از این بانوی مکرم اسلام تاکید کرد و گفت: دکتر شریعتی در کتاب «فاطمه فاطمه است» به شکل شایسته ای زوایای شخصیتی و زندگی حضرت زهرا (س) را به رشته تحریر درآورده که توصیه می شود بانوان این کتاب را مطالعه کنند.
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه با تبریک روز مادر و روز زن اظهار داشت: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند که در پیشرفت و تحولات کشور همپای مردان نقش آفرینی می کنند.
اردشیر نوریان ادامه داد: در استان ما نیز در طول تاریخ و زمان حاضر بانوان شایسته و اثرگذاری وجود دارد که می طلبد از این ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم و توسعه استان استفاده شود.
وی با اشاره به انتصاب یک بانو برای مدیریت آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: این موضوع نه تنها نشان از توجه به نقش بانوان در امور مدیریتی کشور دارد، بلکه شایستگی این قشر را در عهده دار شدن مسئولیت ها نشان می دهد.
به گزارش ایرنا، در این آئین علی الله یار ترکمن معاون وزیر آموزش و پرورش، پریچهر سلطانی مشاور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و جمعی از مسئولان و بانوان شاغل در نهادها و ادارات این استان حضور داشتند.
هم اکنون نزدیک به 45 هزار نیروی زن شاغل در چهارمحال و بختیاری وجود که در بخش دولتی و خصوصی فعالیت می کنند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.