به گزارش ایرنا، نورالله غلامیان دهکردی شامگاه یکشنبه در یکصد و چهل و پنجمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: این میزان قیر از سوی وزارت راه و شهرسازی برای آسفالت رویه کمربندی ها، خیابان ها و معابر محلات هدف ستاد بازآفرینی شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت است.
وی افزود: در صورت تامین زیرساخت ها این سهمیه تا یکهزار و 500 تن قابل افزایش خواهد بود.
غلامیان دهکردی تصریح کرد: در آستانه نوروزی 1398 تدابیر لازم برای پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی ورودی به شهرکرد فراهم شده است.
رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: مسئولان مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری برای شفاف سازی در ارائه عملکرد و اقدامات صورت گرفته در این شورا آمادگی لازم را دارند.
حیدر علیپور دهکردی تاکید کرد: شفاف سازی تمامی فرآیندهای قانونی مرتبط با فعالیت اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرکرد در دستور کار قرار دارد.
وی یادآور شد: در این صورت می توان گزارش عملکرد اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرکرد را به طور دقیق در اختیار شهروندان گذاشت.
نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: چهارمحال و بختیاری از نظر سلامت اداری جزو استان های برتر کشور است.
فرهاد رئیسی دهکردی تصریح کرد: البته این در حالی است که هنوز این استان در بسیاری از شاخص های توسعه شهری و مدیریتی با نقطه مطلوب فاصله دارد.
وی اظهار داشت: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهرکرد برای شفاف سازی فعالیت های صورت گرفته در حوزه کاری خود و شهرداری، نسبت به سایر دستگاه های اجرایی پیشگام هستند.
نایب رئیس اندیشکده شفافیت برای ایران نیز گفت: شفاف سازی فرآیندها باعث تقویت اعتماد بین مردم و مسئولان و همچنین حرکت در راستای مبارزه با فساد خواهد شد.
محمدرضا علیزاده تصریح کرد: ارائه اطلاعات عمومی به شهروندان، افزایش کارآمدی، رشد پاسخگویی، بالا رفتن خروجی مناسب، بهبود سیاستگذاری، استفاده از انبود پیشنهادات، کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان و کم شدن میزان فساد از مهمترین دستاوردهای شفاف سازی فرآیندها است.
وی افزود: انتشار حقوق و مزایای مسئولان، اعلام شغل های کنونی و پیشین مدیران، انتشار اطلاعات اموال و دارایی های مسئولان، اعلام اطلاعات هدایای دریافتی مدیران و مشخص شدن وابستگی های حزبی اعضاء از مزیت های شفاف سازی فرآیندها خواهد بود.
به گزارش ایرنا، شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری نزدیک به 200 هزار نفر جمعیت دارد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.