مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این المپیاد با حضور 300 ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان در 6 رشته ورزشی برگزار می شود.
حمید کریمی در گفت و گو با ایرنا افزود: این المپیاد در رشته های دوومیدانی، طناب کشی ، چوب کشی ، هفت سنگ مهارتی ، والیبال و فوتسال ادامه می یابد.
به گفته وی، روستاها و مناطق عشایری از جمله مناطق مستعد پرورش قهرمان ورزشی هستند و باید از ظرفیت ورزشی این مناطق در زمینه پرورش قهرمانان بیش از گذشته بهره گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه روستاها از مهمترین مناطق پرورش استعدادهای قهرمانی ورزشی هستند، زمینه توسعه ورزش برای جوانان روستایی در این دولت فراهم شد.
کریمی افزود: تاکنون نزدیک به 250 خانه ورزشی در یک سال اخیر در این استان تجهیز و بهره برداری شده است که این برای استان یک رکورد محسوب می شود.
وی گفت: برای بهره برداری و تجهیز خانه های روستایی بین 30 تا 50 میلیون ریال هزینه شده است و در این زمینه فدراسیون ورزش روستایی و عشایری، دستگاهها اجرایی و وزارت ورزش و جوانان همکاری لازم را با این اداره کل داشته اند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری 9 شهرستان با جمعیتی افزون بر 947 هزار نفر و 760 روستا با بیش از 300 هزار نفر جمعیت دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.