علیرضا مالکی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر سورشجان به شهرکرد به طول 340 متر با اجرای 100 هزار مترمربع آسفالت از جمله این طرح ها بود که برای اجرای آن 7 میلیارد ریال هزینه شد.
وی با بیان اینکه این مسیر به عنوان یکی از پر ترددترین محورهای مواصلاتی استان است، اظهار داشت: مسیر سورشجان به شهرکرد دارای چند نقطه پرتصادف بود که در طول سال های گذشته حذف این نقاط از مهم ترین خواسته مردم و گردشگران بود.
به گفته وی، پیچ ورودی شهر هارونی به طول 219 متر با حجم خاکبرداری و ترانشه برداری حدود 33 هزار مترمکعب نیز از دیگر طرح هایی بود که حذف شد.
مالکی ادامه داد: در عملیات حذف این نقطه پرتصادف اجرای 88 هزار مترمربع آسفالت انجام شده است که برای اجرای طرح هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شهرکرد تصریح کرد: نقطه پرتصادف دیگر این مسیر در محدوده شهر وانان به طول 230 متر با 15 هزار مترمکعب خاکبرداری حذف شد.
وی همچنین از آزادسازی مسیر محدوده اسدآباد و حذف نقطه پرتصادف این محور خبر داد و عنوان کرد: در این طرح عقب نشینی ساختمان و احداث دیوار حائل انجام شد.
براساس گزارش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، 200 نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک و 151 گردنه شناسایی شده و کد دار در این استان وجود دارد.
محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی و برفگیر است شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.