فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی باند ۱۲ نفره سارقان با ۳۱ فقره سرقت ترانس و سیم برق به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرکرد، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت زنجیره‌ای ترانس و سیم برق همراه با وقوع خاموشی متعدد در شهر سورشجان و حومه بلافاصله مأموران فرماندهی انتظامی بخش لاران وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.
 
وی افزود: در بررسی اولیه مأموران مشخص شد سارقان با استفاده از خودروهای سواری پلاک مخدوش تجهیزات سرقتی را در زمین‌های کشاورزی و زیر پل‌ها مخفی کرده و در فرصت مناسب به مخفیگاهشان منتقل می‌کنند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تحت نظر قرار گرفتن محل‌های تردد احتمالی سارقان یک دستگاه سواری پژو پلاک مخدوش حامل سیم برق با دو سرنشین، توقیف شد.
 
وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۳۱ فقره سرقت تجهیزات برق به صورت باندی با همدستی ۹ سارق دیگر اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران در یک عملیات هماهنگ ۹ نفر دیگر از اعضا این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه سارقان هفت دستگاه ترانس برق، سه‌هزار متر سیم برق و چهار دستگاه خودرو سواری پلاک مخدوش کشف کردند.
 
سردار غلامزاده ارزش اقلام مکشوفه را پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و از معرفی متهمان به مرجع قضایی خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.