به گزارش ایرنا، طهمورث الیاسی بختیاری شامگاه سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی استان در برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی مطلوب نیست.
وی افزود: در راستای اجرای برنامه برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری قرار بود امسال 151طرح از سوی دستگاه های اجرایی استان به بخش خصوصی واگذار شود.
الیاسی بختیاری تصریح کرد: این در حالی است که از این تعداد تاکنون تنها 4 طرح به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی یادآور شد: بر این اساس سال آینده به هیچکدام از طرح های شناسایی شده قابل واگذاری به بخش خصوصی هیچ اعتباری اختصاص نخواهد یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی استان ملزم هستند که نسبت به تسریع در روند برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هم اینک یکهزار و 745 طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
الیاسی بختیاری تاکید کرد: برای تکمیل و بهره برداریاز این تعداد طرح نیمه تمام 9 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که منابع دولتی برای آن ها پاسخگو و کافی نیست.
وی افزود: به غیر از طرح هایی که دارای ماهمیت حاکمیتی است، مابقی طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری قابل واگذاری به بخش خصوصی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی استان موظفند تا روند برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی را با جدیت دنبال کنند.
الله کرم نصیری تصریح کرد: در غیر این صورت تمامی طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری دچار فرسودگی و طولانی شدن در روند بهره برداری آن ها می شود.
وی یادآور شد: یکی از ملاک های ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری عملکرد آن ها در روند برون سپاری طرح های قابل واگذاری به بخش خصوصی استان است.
به گزارش ایرنا، براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود در سال جاری 151 طرح چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی واگذار شود که از این تعداد تنها 4 طرح برون سپاری شد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.