معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت : در طول 40 سال انقلاب اسلامی سرانه فضای ورزشی در کشور 32 برابر شده است.
به گزارش ایرنا، عبدالحمید احمدی در آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی آورگان بروجن افزود : یکی از سیاست های مهم دولت توجه به ورزش همگانی و ورزش روستایی و عشایری است.
وی همچنین در آیین بهره برداری طرح توسعه خانه ووشو چهارمحال و بختیاری گفت : این استان یکی از پایگاه های قهرمان پروری رشته ووشو است و با ایجاد خوابگاه ، اردوهای تیم های ملی ووشو در این استان برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت : طرح فاز دوم خانه ووشو استان با وسعت 450 مترمربع و اعتبار 7 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی بهره برداری شد.
حمید کریمی در گفت و گو با ایرنا افزود: سالن ورزشی شمس آباد شهرکرد با یک هزار و 450 مترمربع زیربنا و اعتبار 15 میلیارد ریال در این روز بهره برداری شد که عملیات اجرایی آن از سال 91 آغاز شده بود.
به گفته وی، سالن ورزشی آورگان بروجن با یک هزار 450 مترمربع و اعتبار 12 میلیارد ریال در سفر معاون وزیر به استان مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گفته وی، همزمان با سفر معاون وزیر ورزش و جوانان عملیات اجرایی فاز سوم خانه ووشو نیز در زیربنایی به مساحت 770 متر مربع و اعتبار 9 میلیارد ریال اجرایی شد که پیش بینی می شود سال آینده به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، در این آیین معاون هماهنگی امور عمرانی چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولان حضور داشتند.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 35هزار ورزشکار است که بخشی از اعضا تیم ملی ووشو ایران را ورزشکاران استان تشکیل می دهند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.