مرتضی زمانپور روز دوشنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن شهر چلگرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بختیاری ها از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی حضور فعال و موثری در مبارزات داشتند و در نهایت در 19 بهمن با بیعت تاریخی خود با امام خمینی(ره) سند افتخاری در تاریخ این قوم به ثبت رساندند.
وی ادامه داد: مردم این شهرستان همانطور که در سالهای گذشته با حضور خود در راهپیمایی خط بطلانی بر توطئه های دشمنان اسلام و ایران کشیدند ، امروز نیز در هوای سرد و برفی با گرمای حضور خود پایداری و وفاداری خود بر آرمانهای انقلاب اسلامی را بار دیگر ثابت کردند.
زمانپور با اشاره به برگزاری راهپیمایی در سه نقطه این شهرستان تصریح کرد: راهپیمایی در شهرستان بصورت متمرکز در سه نقطه چلگرد، صمصامی و بازفت برگزاری شد و برخی روستاها نیز بصورت خودجوش و مردمی این راهپیمایی را برگزار کردند.
فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: اکنون با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه تبلیغات و ترفندهای نافرجام دشمنان، با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم، ایران قله های پیشرفت و بالندگی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی را فتح کرده است.
زمانپور خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند تا جهانیان بار دیگر متوجه عظمت و اقتدار این ملت شوند.
به گزارش ایرنا، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
امسال راهپیمایی 22 بهمن در 246 نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.