محسن ابراهیمی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه نخست در شهر جونقان 3 نفر بر اثر گاز گرفتگی مسموم و به بیمارستان سینای جونقان منتقل شدند.
وی گفت: در حادثه دیگر نیز در شهر بروجن 4 نفر به دلیل مسمومیت با گاز منوکسیدکربن مسموم و به بیمارستان ولیعصر بروجن منتقل شدند.
ابراهیمی اظهار داشت: نصب غیراستاندارد وسایل گاز سوز دلیل گازگرفتگی این افراد بود.
وی همچنین از واژگونی سواری پراید در شهر پردنجان عصر روز جمعه خبر داد و گفت: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی به بیمارستان سیدالشهدای فارسان منتقل شدند.
وی گفت: تمام مصدومان و مسمومان این حوادث با 5 دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: صبح روز جمعه نیز به دلیل بدبودن حال عمومی یک خانم 26 ساله در روستای 'زرده لیمه'شهرستان اردل تکنسین های اورژانس با بالگرد به منطقه اعزام شدند.
ابراهیمی افزود: این زن به دلیل درد قفسه سینه نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به دلیل مسدود بودن راه زمینی با برف امداد رسانی از طریق اورژانس هوایی انجام شد.
وی گفت: این امدادرسانی به مدت 2 ساعت به طول انجامید و بیمار به بالگرد به فرودگاه شهرکرد منتقل و سپس به بیمارستان هاجر (س) منتقل شد.
به گزارش پزشکی قانونی طی 9 ماه سال جاری 7 مورد ( یک زن و 6 مرد) فوت ناشی از گاز گرفتگی به این اداره کل ارجاع شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل (2 زن و 6 مرد ) 12.5درصد کاهش داشته است .
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.