به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: استکبار جهانی در 40 سال گذشته تلاش های زیادی برای ضربه زدن جمهوری اسلامی انجام داد.
وی افزود: این در حالی است که با پیروزی انقلاب اسلامی طاغوت پهلوی، آمریکایی، اسراییلی و انگلیسی شکست خورد و مردم ایران در برابر دشمنان پیروز شدند.
نکونام تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات و تنگناها، اما مردم باز هم جشن های دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را با شکوه برگزار کردند.
وی یادآور شد: تقویت روحیه مطالبه گری بسیاری از مشکلات از جمله تبعیض و بی عدالتی را رفع می کند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: ایران کشوری توانمند و دارای منابع بسیار زیادی است و مردم ایران در 40 سال گذشته با ایستادگی روی پای خود و مقابله با دشمنان به موفقیت های زیادی دست یافتند.
نکونام تاکید کرد: این در حالی است که دشمنان ایران اسلامی همچنان ضعیف تر شده اند و ضربه زدن به جمهوری اسلامی برای آن ها امکان پذیر نیست.
وی افزود: جمهوری اسلامی و قدرت دین اسلام جامعه ای انسان ساز، عدالت گر، ظلم ستیز، استکبار برانداز و طاغوت شکن است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مانند انقلاب های انبیای الهی متصل به وحی است.
وی یادآور شد: دنیا محوری، نفس محوری، خودبینی، منفعت طلبی و انحراف فکری از نمونه های مشخص طاغوت است.
خطیب جمعه شهرکرد ، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را موجب ناامیدی دشمن دانست و گفت : دشمنان انقلاب اسلامی ایران از حضور مردم در همه صحنه های انقلاب هراس دارند.
نکونام اظهار داشت: بیعت تاریخی بختیاری ها در 20 بهمن 1357 با امام راحل مهمترین ویژگی مردم چهارمحال و بختیاری در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است و گرامیداشت این روز تاریخی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه و عزاداری فاطمیه تاکید کرد :
حضرت فاطمه علیه السلام در راه ولایت و تداوم اسلام ناب محمدی گام های بلندی برداشتند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.