به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در آئین بهره برداری متمرکز این طرح ها اظهار داشت: دهه فجر امسال فرصت مناسبی برای بررسی نقاط ضعف و قوت 40 ساله نظام است تا علاوه بر عبرت گیری از گذشته ، چشم انداز روشنی برای ایران و نظام به تصویر بکشیم.
اردشیر نوریان افزود: امسال، سال سختی از نظر اقتصادی بود و به سبب تحریم های امریکا فشار زیادی به مردم وارد شد اما این موضوع نباید منجر به ناامیدی و یاس در مردم شود.
وی تصریح کرد: لازم است تا با حضور حماسی و دشمن شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دشمنی های دشمن را با نشان اتحاد و همدلی خود نشان دهیم.
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، تقویت وحدت و همدلی را از ضرورت های امروز کشور دانست و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی بین ملت و دولت و سایر ارکان جامعه نیاز داریم و در همین راستا صاحبان رسانه و ارگان های دارای تریبون باید در تقویت روحیه امید و تعالی در جامعه اهتمام ویژه ای به کار گیرند.
نوریان در ادامه با تاکید بر همکاری با بخش خصوصی در راستای ایجاد طرح های اقتصادی در استان، افزود: از مدیران و دستگاه های اجرایی تقاضا می شود که اجازه دهند بخش خصوصی نفس بکشد و بروکراسی های غیرضرور اداری را در این فرایند حذف کنید.
فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در این آیین اظهار داشت: با افتتاح 84 طرح اقتصادی و خدماتی در شهرستان برای 146 نفر اشتغالزایی شده است.
عبدالعلی ارژنگ تصریح کرد: افتتاح دهکده موج آبی، کشت باغ و نهال، بهره برداری از جایگاه عرضه سوخت، افتتاح مخزن 4 هزار مترمکعبی و خط انتقال آب چشمه کوهرنگ به غرب از مهمترین این طرح ها به شمار می رود.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی 19 طرح عمرانی خدماتی نیز با اعتباری افزون بر 20 میلیارد تومان و اشتغالزایی 146 نفر آغاز می شود که کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی و مرکز جامع سلامت اشکفتک و کلنگ زنی پروژه 46 واحدی میثاق 2 شهرکرد منظریه از جمله این طرح ها است.
به گزارش ایرنا، در این آئین طرح تفریحی دهکده موج آبی شهرکرد که با همت بخش خصوصی در 7 هزار مترمربع زیربنا و با سرمایه گذاری 170 میلیون ریال اعتبار ایجاد شده است، بهره برداری شد.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.