نماینده شهرستان های اردل، فارسان ، کوهرنگ و کیار و دهستان دستگرد مردادماه امسال در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان در خواست کرد تا زیرساخت های حضور تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه در لیگ برتر فراهم شود.
علی کاظمی باباحیدری در این نامه ایجاد زیرساخت های لازم از جمله نصب اسکوردبرد ، جایگاه تماشاگران ، نور و زمین ساحلی در چلیچه را خواستار شده بود.
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی در این نامه حمایت از تیم شهدای چلیچه را از وزیر درخواست کرده بود.
وزارت ورزش و جوانان نیز در همان زمان در نامه ای که به امضا داوود عزیزی مدیرکل دفتر امور مجلس این وزارتخانه رسیده بود به ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع اعلام کرد که مبلغ 10میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مجموعه ورزشی شهدای چلیچه اختصاص دهد.
حالا پس از گذشت 5 ماه از آن نامه ، مسوولان باشگاه ورزشی شهدای چلیچه چشم انتظار کمک مسوولان برای رفع مشکلات زیرساختی این منطقه از چهارمحال و بختیاری هستند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال ساحلی شهدای چلیچه می گوید : هنوز برای نصب اسکوردبرد زمین فوتبال ساحلی چلیچه اقدامی نشده است.
افراسیاب صادقی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : ایجاد زمین فوتبال ساحلی در استان برای رقابت های لیگ برتر که دارای استانداردهای حداقلی از جمله اسکوردبرد باشد، ضروری است و در این زمینه انتظار است و مهم نیست این زمین در چه مکانی احداث شود.
به گفته وی، لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از لیگ های معتبر در کشور است و برای حضور در این لیگ باید استانداردهای حداقلی AFC فراهم شود.
صادقی گفت : انتظار است مسوولان نسبت به قول وزارت ورزش و جوانان برای تجهیز زیرساخت های مجموعه ورزشی شهدای چلیچه اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، امسال تیم شهدای چلیچه در لیگ برتر بدون پشتوانه مالی توانست بهترین نتایج را کسب کند و حتی در دیدارهای خانگی موفق به شکست تیم های صاحب عنوان ایران در فوتبال ساحلی شد.
تیم پارس جنوبی که دارای یک اسپانسر قوی بود حتی به سختی در برابر تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری نتیجه می گرفت.
تیم فوتبال شهدای چلیچه اگر حامی مالی (اسپانسر) قوی داشت می توانست در یکی از سه رده بالایی جدول این لیگ قرار بگیرد.
به گزارش ایرنا، چلیچه یکی از مناطق ورزشی استان است که توانسته است نام خود را به عنوان پایه گذار فوتبال ساحلی در منطقه مرکزی ایران آن هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
فوتبال ساحلی گونه ای از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به صورت متداول در کنار ساحل دریا برگزار می شود اما در ایران برخی از استانها این فوتبال را در زمین های مصنوعی ترویج داده اند.
چلیچه در شهرستان فارسان و در 35 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.