مصطفی آزادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دیدار فصلی دبیران و نمایندگان احزاب اصلاح طلب استان با استاندار، افزود: اقبال عباسی در این نشست تلاش برای خدمت صادقانه به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر را در راس برنامه های دولت در استان تعریف کرد و از احزاب اصلاح طلب خواست به عنوان حامیان دولت برای خدمت صادقانه به مردم و تقویت کارآمدی تیم اجرایی در استان، مسئولان را یاری کنند.
وی نقادی و ارائه راه حل های معطوف به واقعیت ها و شرایط حاکم بر کشور و تلاش دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان را از دیگر محورهای سخنان استاندار چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: آقای عباسی راه حل مقابله با این اختلاف افکنی ها را خدمت صادقانه و حل مشکلات مردم توسط مسئولان ارزیابی کرد.
آزادی تصریح کرد: استاندار همچنین در این نشست با اشاره به نقش فعالان سیاسی و نهادهای مدنی در تقویت انسجام و اتحاد ملی، احزاب و فعالان سیاسی را به پیگیری مسئولانه و تقویت امید و آگاه سازی مردم برای عبور از این شرایط خطیر دعوت کرد.
رئیس دوره ای احزاب اصلاح طلب چهارمحال و بختیاری، تاکید بر پویایی و نقادی و پرهیز از تخریب و اختلاف افکنی و دروغ پردازی و اینکه فاصله زیادی بین نقد و تخریب وجود دارد و کسانی که بدون فهم جوانب مختلف، بین مردم و مسئولان اختلاف افکنی می کنند نیت خیرخواهانه برای مردم ندارند را از دیگر محورهای سخنان استاندار دانست.
آزادی، ایجاد اجماع بین نهادهای مختلف حاکمیتی در استان را از دیگر اولویت های استاندار در این نشست عنوان کرد و گفت: استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد که بین استاندار، مجمع نمایندگان، نماینده ولی فقیه و دیگر نهادها رابطه ای دوستانه برای خدمت به مردم وجود دارد.
وی ادامه داد: نمایندگان و دبیران احزاب اصلاح طلب نیز در این دیدار ضمن بررسی مشکلات استان، حمایت قاطع خود را از رویکرد فساد ستیز استاندار اعلام کردند.
دبیر حزب ندای ایرانیان در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دبیران احزاب اصلاح طلب، لزوم تقویت مناسبات استاندار و تیم اجرایی با اصلاح طلبان در سطوح مختلف، لزوم بکارگیری زنان و جوانان در ادارات مختلف، توجه مدیران به معیشت مردم بویژه اقشار آسیب پذیر، لزوم رابطه دو سویه مسئولان استان با مراکز دانشگاهی و تقویت کارآمدی تیم اجرایی را از دیگر مطالبات احزاب اصلاح طلب استان را از استاندار خواستار شدند.
آزادی افزود: حاضران با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی به وفاداری اصلاح طلبان به اصول انقلاب شامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تاکید کرده و بزرگ ترین مرزبندی بزرگان اصلاح طلب را مرزبندی با معاندان براندازی خواه تعریف کردند. دبیران و نمایندگان احزاب اصلاح طلب حاضر در جلسه بر لزوم حرکت در مسیر قانون اساسی به عنوان میثاق ملت و حاکمیت تاکید کردند.
آزادی در پایان بیان داشت: اعضای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب همچنین ضمن ستایش از رویکرد خردمندانه استاندار در دفاع از منافع مردم استان در بحث آب، خواستار همراهی مجمع نمایندگان استان برای تامین منافع مردم بر اساس قوانین بالادستی و اصول محیط زیستی شدند.
در این جلسه تاکید اکثریت قریب به اتفاق حاضران بر لزوم مبارزه با فساد اداری بود، بگونه ای که اعتقاد داشتند فساد اداری و بی توجهی به بیت المال با مرام اصلاح طلبی نمی خواند و اگر فسادی هست، از استاندار و نهادهای مسئول تقاضا داریم قاطعانه برخورد شود.
شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان در انتخابات سال گذشته قاطعانه از آقای روحانی حمایت کرده بود.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.