به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: 90 درصد خدمات انجام شده در استان در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اجرا شده است.
اقبال عباسی ادامه داد: با وجود توطئه های بسیار و فتنه های دشمن از قبیل ترور، جنگ تحمیلی، تحریم و فشار اقتصادی ، انقلاب اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت خود در حرکت است و این فتنه ها نتوانسته مانع راه نظام انقلاب اسلامی ایران شود.
وی تصریح کرد: با وجود همه مشکلاتی که دشمن سر راه نظام اسلامی قرار داده است ، اما خدمات و دستاوردهای شکل گرفته در این 40 سال قابل تقدیر و تحسین است.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به نقش همراهی مردم در پیروزی های نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر حضور مردم و روحانیت و ایثارگری ایثارگران نبود ایرانی وجود نداشت و جمهوری اسلامی برقرار نمی شد.
عباسی خاطرنشان کرد: خدمات دولت و مردم متقابل است و هم افزایی و همراهی بخش های مختلف نظام در شکل گیری این دستاوردها بسیار موثر و تاثیرگذار بوده است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تا هفتم بهمن صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهرها از ساعت 15 تا 18 پذیرای بازدیدکنندگان است.
جمعیت چهارمحال و بختیاری بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن سال ، 947 هزار و 763 نفر اعلام شده است که این جمعیت نسبت به سال 57 از رشد 3 برابری برخوردار شده است.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.