به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در حکمی استاندار چهارمحال و بختیاری را به عنوان رئیس شورای ورزش همگانی این استان منصوب کرد.
مسعود سلطانی فر در بخشی از این ابلاغ خطاب به اقبال عباسی، اعلام کرده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رییس جمهوری در خصوص ضرورت و اهمیت توسعه ورزش همگانی و به منظور هم افزایی، بهره وری و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های اجرایی به استناد اساسنامه تشکیل شورای ورزش همگانی، به موجب این ابلاغ به عنوان' رییس شورای ورزش همگانی' آن استان منصوب می شوید.
درخشش کاراته کار چهارمحال و بختیاری در مسابقات بین المللی
از دیگر خبرهای ورزشی در روز دوشنبه بود که کاراته کار استان در رقابت های بین المللی آذربایجان موفق به کسب مدال طلا انفرادی و برنز تیمی شد.
مسابقات بین الملی ' آرپاچای اوپن باکو' با حضور 800 ورزشکار از 10 کشور در آذربایجان برگزار شد و علی زمانی از چهارمحال و بختیاری مدال طلا انفرادی نونهالان و برنز تیمی کومیته نوجوانان را کسب کرد.
حضور 45 ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی استعدادهای برتر کشور از دیگر خبرهای ورزشی استان است.
زینب رحیمی، عباس پولادی، عرفان شیخ احمدی، رضا جوانبخت در رشته هندبال ، متین مهدوی در دوچرخه سواری و عباس شهبازی ورزشکار رشته موی تای در فهرست راه یافتگان به اردوی استعدادهای برتر کشور قرار گرفتند.
تاکنون از چهارمحال و بختیاری ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی از جمله بسکتبال، اسنوکر، اسکیت، دوچرخه سواری، جودو، تیراندازی، هندبال ،سه گانه و دوگانه، دوومیدانی، شنا و وشوو به اردوهای استعدادیابی تیم ملی دعوت شدند.
همچنین 5 هندبالیست چهارمحال وبختیاری به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند که سید امیر رضا پورموسوی، محمدرضا یزدانی، جوادنقی پور، حمیدرضا مصلح، محمدرضا الوانی از هندبالیست های نوجوان دعوت شده به تیم ملی هستند.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری نزدیک به 40هزار ورزشکار در رشته های مختلف تیمی و انفرادی دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.