رئیس شورای‌شهر شهرکرد گفت: کلیات اجرایی طرح سه شنبه‌های بدون خودرو در مرکز چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، حیدر علیپور دهکردی شامگاه شنبه در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: این طرح در راستای فعالسازی پویش مردمی سه شنبه های بدون خودرو تصویب شده است.

وی افزود: براساس این طرح ، شهرداری موظف شد تا پیشنهاد اجرایی خود را برای عملیاتی شدن این طرح به شورای اسلامی شهرکرد ارائه دهد.

علیپور دهکردی تصریح کرد: در مرحله نخست طرح سه شنبه های بدون خودرو در شهرکرد حدفاصل میدان 12 محرم (فله آبی) تا چهارراه ولیعصر (چهارراه بازار) در روزهای سه شنبه پیاده روی و دوچرخه سواری جایگزین تردد خودروها خواهد شد.

وی یادآور شد: اجرای این طرح در ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان مرکز چهارمحال و بختیاری تاثیر بسزایی ایفا می کند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: در نیمه نخست سال جاری 79 مصوبه برای توسعه بخش های مختلف شهرکرد در این شورا به تصویب رسید.

مصطفی حیدری دهکردی تاکید کرد: از این تعداد تاکنون 52 مصوبه اجرایی شده است و 27 مصوبه در مرحله اجرا قرار دارد.

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهرکرد افزود: همچنین در یک سال گذشته 120 پرونده اختلافی بین شهرداری و شهروندان شهرکرد به نتیجه رسیده است.

حیدری دهکردی تصریح کرد: با بررسی و مختومه شدن این پرونده ها مشکلات مربوط به سال های متمادی بین شهرداری و شهروندان شهرکردی رفع شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار شهرکرد نیز گفت: این شهرداری برای اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو برنامه های تشویقی اجرا می کند.

محمدرضا امیدی تاکید کرد: با اجرای این طرح می توان در ارتقای کیفیت هوا، جلوگیری از آلوگی محیط زیست، کنترل ترافیک و بهبود وضعیت سلامت شهروندان نقش آفرینی کرد.

وی یادآور شد: شهرداری شهرکرد از طرح‌های جدید و نو در راستای توسعه شهری و همچنین برنامه‌های مرتبط با افزایش کیفیت طرح سه شنبه های بدون خودرو در مرکز چهارمحال و بختیاری حمایت می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.