به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه همزمان با سالروز تولید حضرت زینب کبری (س ) و روز پرستار در بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن افزود: پرستاران حلقه مهم و محوری در درمان هستند و کیفیت خدمات آنان یه طور مستقیم با سلامت بیماران در ارتباط است.
وی تصریح کرد: پرستاران به عنوان یکی از ارکان مهم در موفقیت برنامه طرح تحول سلامت هستند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دولت یازدهم و دوازدهم توجه خاصی به ارتقای سطح بهداشت و درمان دارد و در راستای اجرای برنامه تحول سلامت بخش مهمی از بار مسئولیت به دوش پرستاران است.
عباسی همچنین از بخش های مختلف بیمارستان ولیعصر بروجن از جمله؛ سی سی یو، بخش نوزادان، رادیولوژی و بخش جراحی دیدن کرد و مشکلات جامعه پرستاری و کارکنان را مورد بررسی قرار داد.
همچنین نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در این آیین از تکمیل و بهره برداری بیمارستان 230 تختخوابی شهر بروجن در نیمه نخست سال آینده خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده با راه اندازی این مرکز درمانی بخش عمده ای از مشکل درمانی شهرستان مرتفع خواهد شد.
خدیجه ربیعی فرادنبه ،از پذیرش و بستری ماهیانه 3 هزار بیمار در مراکز درمانی بروجن را یادآور شد و افزود: تعداد 266 پرستار در این شهرستان مشغول خدمات به بیماران هستند.
شهرستان بروجن 120هزار نفر جمعیت، یک بیمارستان دارد.
6199/.6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.