به گزارش ایرنا، الله کرم نصیری روز شنبه در یکصد و سی و ششمین کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولان این کارگروه موظفند تا نسبت به تشدید نظارت ها بر نحوه توزیع گوشت یارانه ای در بازار استان اقدام کنند.
وی افزود : برخورد جدی و قانونی با متخلفان و اخلالگران این حوزه، مورد توجه اعضاء و مسئولان کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
نصیری تصریح کرد : کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه گوشت قرمز به میزان کافی در چهارمحال و بختیاری ذخیره شده است.
وی یادآور شد : گرانی های اخیر موجود در بازار کشور و چهارمحال و بختیاری ربطی به میزان کالاهای موجود در انبارها و بازار ندارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: به منظور ساماندهی شبکه توزیع در بازار استان روند این شبکه اصلاح و گسترده تر شده است.
سید نعیم امامی تاکید کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هنگام توزیع گوشت یارانه ای در بازار استان بر این روند نظارت کامل دارند.
وی اظهار داشت: هم اینک 10 محل برای توزیع گوشت مرغ منجمد، 5 مکان برای توزیع گوشت قرمز منجمد و 3 جایگاه برای توزیع گوشت قرمز گرم در چهارمحال و بهتیاری پیش بینی و فعال شده است.
امامی تصریح کرد : بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از هیچ تخلفی در راستای توزیع گوشت های یارانه ای در بازار استان چشم پوشی نخواهد کرد و با متخلفان به شدت و براساس قانون برخورد می کند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مراکز توزیع در بازار استان سالم عمل می کنند و تخلفی تاکنون گزارش نشده است.
محمدرضا عمرون تاکید کرد: انحراف های احتمالی در توزیع اقلام یارانه ای بازار چهارمحال و بختیاری مربوط به برخی افراد عادی بوده است که گوشت را به قیمت دولتی خریداری و با قیمتی بالاتر می فروشند.
وی افزود: در 9 ماهه امسال 84 پرونده در شهرستان شهرکرد، 95 پرونده در شهرستان های کوهرنگ و فارسان، 39 پرونده در شهرستان لردگان از سوی اتاق اصناف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
عمرون تصریح کرد: در این مدت یکهزار و 121 پرونده در شهرستان شهرکرد، 192 پرونده در شهرستان بروجن، 208 پرونده در شهرستان های کوهرنگ و فارسان و 287 پرونده در شهرستان لردگان از سوی ادارات صنعت، معدن و تجارت این شهرستان ها تشکیل و برای رسیدگی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.
فرماندار شهرستان شهرکرد نیز گفت: هم اینک نحوه توزیع گوشت یارانه ای در بازار مطلوب نیست و باعث نارضایتی مردم شده است.
عبدالعلی ارژنگ تاکید کرد: روند کنونی توزیع گوشت یارانه ای در بازار باید هر چه سریعتر از سوی کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اصلاح شود.
رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد نیز گفت: نظارت در مراکز توزیع گوشت های یارانه ای ضعیف است.
نجف کریمی تصریح کرد: برخی سهمیه گوشت یارانه ای خود را در بازار آزاد به فروش رسانده اند.
به گزارش ایرنا، اختلاف قیمت گوشت قرمز در بازار آزاد و دولتی باعث شده تا عده ای با خرید گوشت به قیمت دولتی آن را با قیمتی بالاتر در اختیار خریداران دیگر قرار دهند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.