به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، در پیام اقبال عباسی آمده است: بدون تردید سلامتی و تندرستی جامعه از فداکاری ومحبت عزیزانی است که خدمت به خلق الله را در شغل مقدس آنها باید جست و جو کرد.
این پیام می افزاید: همواره خداوند متعال و بزرگان دین از پرستاران آن به نیکی یاد کرده اند و بارها اشاره شده است کسانی که دستگیر و کمک کننده انسانها باشند ، از قرب الهی برخوردارند.
در ادامه پیام استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح شده است: 22 دی ماه که مصادف با ولادت حضرت زینب کبری (س) و به عنوان روز «پرستار و بهورز» شناخته شده است ، فرصتی عزیز و غنیمتی بزرگ است که از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی شود و درودی فراوان به تلاش های بی وقفه آنان داشته باشیم.
در پایان پیام استاندار ،آمده است:' اینجانب روز پرستار و بهورز را به تمامی این زحمت کشان ودلسوزان عزیز شاغل در بخش های مختلف بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری که دلسوزانه در حال خدمت هستند تبریک عرض کرده و امیدوارم این عزیزان با استعانت از الگوی خود، حضرت زینب کبری (س) در تمام مراحل زندگی موفق و کامیاب باشند'.
به گزارش ایرنا، هم اینک یک هزار و 382 پرستار در چهارمحال و بختیاری مشغول خدمت هستند که از این تعداد یک هزار 243 نفر زن و 139 نفر مرد هستند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.