به گزارش ایرنا، صفر فرامرزی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: از بدهی های سالجاری تنها بخشی از مطالبات داروخانه ها باقی مانده است که تامین اعتبار شده و در روزهای آینده پرداخت می شود.
وی موسسات طرف قرارداد این نهاد را 499 موسسه برشمرد و گفت: بخشی از بدهی این موسسات از محل 500 میلیون یورو اعتبار تخصیصی به حوزه سلامت تامین و پرداخت شده است.
فرامرزی ادامه داد: در همین راستا بیش از 410 میلیارد ریال مطالبات معوق دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز تا پایان شهریورماه پرداخت شد.
مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری، حذف دفترچه های کاغذی را از دیگر برنامه های این نهاد در سالجاری عنوان کرد و گفت: این طرح بصورت پایلوت از بهمن ماه در شهرستان فارسان اجرا و سپس در سایر شهرستان عملیاتی می شود.
فرامرزی همچنین از تمدید زمان شرکت در نخستین رویداد ملی هم اندیشی رقابت ایده های نو در عرصه سلامت تا 26 دی ماه خبر داد و گفت: علاقمندان و فعالان حوزه سلامت می توانند برای ثبت نام و دریافت جزییات این طرح ، به وب سایت این رویداد به آدرس www.shareidea.ihio.gov.ir مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، در چهارمحال و بختیاری 630 هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت هستند.
این نهاد در قالب صندوق کارکنان دولت به 85 هزار نفر، در قالب صندوق بیمه همگانی به 12 هزار نفر، در قالب بیمه روستائیان و عشایر به 485 هزار نفر و در قالب سایر اقشار به 39 هزار نفر خدمات رسانی می کند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.