مجید علیپور روز سه شنبه در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: بامداد روز سه شنبه ، ماموران آتش نشانی شهرکرد از طریق یکی از شهروندان مطلع شدند که در یک خوابگاه دانشجویی در خیابان فرودسی جنوبی ، بوی گاز خانگی استشمام می شود.
وی گفت : اکیپ های امداد و نجات و آتش نشانی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و 4 دختر جوان را که بر اثر استنشاق منوکسید کربن در حالت نیمه هوشیار بودند، را نجات دادند.
علیپور اظهار داشت : این دانشجویان دچار علائم شدید گاز گرفتگی بودند که بلافاصله پس از نجات، برای امدادرسانی به نیروهای اورژانس 115 تحویل شدند.
وی گفت: این خوابگاه غیر استاندارد از طرف هیچ دانشگاهی به عنوان خوابگاه به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی گزارش نشده است.
وی گفت: در این خوبگاه غیراستاندارد مبانی ایمنی رعایت نشده بود و ممکن بود جان 4 دانشجو به دلیل رعایت نشدن اصول ایمنی گرفته شود.
به گزارش ایرنا، طی 2 هفته گذشته یک خانواده 3 نفره در بروجن و یک خانواده 4 نفره در لردگان با گاز مونوکسید کربن مسموم و 2 جوان 31 و30 ساله نیز در شهرکرد فوت کرد.
براساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری طی 8 ماه امسال 2 مورد (مرد) براثر گازگرفتگی فوت کردند و در مدت مشابه سال قبل نیز یک زن و 3 مرد فوت کردند.
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.