به گزارش ایرنا ، از سوی هیات داوران، نادیا شاهرخ برای بازی در نمایش « سوختن مداوم بر مدار صندوق نسوز » و زهرا کوهی فایق برای بازی در نمایش «خانه کاغذی» جایزه دوم بازیگری زن‌ را از آن خود کردند.
همچنین جایزه سوم بازیگری زن به طور مشترک به سمانه جوانبخت برای بازی در نمایش «سوختن مداوم بر مدار صندوق نسوز» از فرخشهر و زهرا قاسم پور برای بازی در نمایش « توهم خوشبختی» از فارسان تعلق گرفت.
هیات داوران در بخش بازیگری زن از پانته آ کاوه بازیگر نوجوان نمایش «ماچی داریم» از ده چشمه تقدیر کردند.
همچنین در بخش بازیگری مرد جایزه دوم بازیگری به طور مشترک به رضا علوی برای بازی در نمایش « سوختن مداوم بر مدار صندوق نسوز » و حسن مجیدی برای بازی در نمایش «خانه کاغذی» تعلق گرفت.
در این بخش از حجت بهرامی و محمد جواد بهرامی برای بازی در نمایش « سوختن مداوم بر مدار صندوق نسوز» تقدیر شد و حجت یدالهی برای بازی در نمایش « ماچی داریم » و علی محمدی برای بازی در نمایش « توهم خوشبختی » رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
در بخش نمایشنامه نویسی نیز رتبه سوم به طور مشترک به مصطفی محمدی دوست برای نگارش نمایش « ما چی داریم » و پیام صفدری برای نگارش نمایش «توهم خوشبختی» اهدا شد.
هیات داوران نخستین جشنواره استانی تئاتر طنز چهارمحال و بختیاری شامل محسن سلیمانی، قاسم اسماعیلی و فرزاد صفدری در بخش کارگردانی جشنواره هیچ اثری حائز رتبه ندانست و در هیچ بخشی از جشنواره اثر اول معرفی نکرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت : در این جشنواره 5 اثر از سوی هنرمندان استان اجرا شد.
جواد کارگران دهکردی افزود : در این جشنواره نمایش «ما چی داریم» به کارگردانی شجاع محمدی، نمایش «خانه کاغذی به کارگردانی حسن مجیدی، نمایش «سوختن مداوم بر محور صندوق نسوز» به کارگردانی رضا علوی، نمایش «توهم خوشبختی» به کارگردانی پیام صفدری و نمایش «معرکه سیاه، سفید، سرخ» به کارگردانی محمد جواد حجتی اجرا شد.
وی افزود: ١٣ اثر نمایشی برای بازبینی این جشنواره انتخاب شده بودند که هیأت انتخاب، پس از بررسی این 5 اثر را برای بخش نهایی انتخاب کردند.
کارگران اظهار داشت : نخستین جشنواره تئاتر استانی طنز، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان و انجمن نمایش استان در راستای اهمیت طنز در ایران و توجه به نشاط و شادابی و ضرورت کارکرد طنز در شرایط اجتماعی کنونی برگزار شد.
به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره تئاتر استانی طنز از یازدهم تا چهاردهم دی ماه در شهرستان فارسان برگزار شد.
شهرستان فارسان در 30 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.