به گزارش ایرنا، عبدالله نظری روز پنجشنبه تاکید کرد: این پروانه ها در ماه جاری برای فرآورده های تولیدی چهارمحال و بختیاری صادر شده است.
وی رعایت استاندارد کالاهای مشمول استاندارد اجباری را ضروری دانست و افزود: کالاهای مشمول استاندارد اجباری باید تولید، تمرکز، توزیع و فروش از پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر برخوردار باشند و شماره پروانه استاندارد باید در ذیل علامت استاندارد کالای عرضه شده درج شود.
نظری تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری در صورت مشاهده کالاهای بدون علامت استاندارد در مراکز عرضه استان مشخصات کالا را با شماره تلفن 1517 به اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی این استان اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد علاوه بربازرسی ، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، به تازگی 11 قلم کالای فاقد علامت استاندارد شامل شامل ترشی سیر، چسب چوب، شیرآلات، قند کله، دوغ، محافظ تلویزیون و کامپیوتر، زودپز خمره ای و روغن زیتون در مراکز عرضه و فروش چهارمحال و بختیاری شناسایی و جمع آوری شد.
همچنین 6 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در چهارمحال و بختیاری به دلیل تمدید نکردن پروانه کاربرد علامت استاندارد باطل شد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.