به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، رستم ایزدپور اظهار داشت : با تکمیل و راه اندازی این تعداد نیروگاه بخش خصوصی ، افزون بر 145 مگاوات برق به شکبه توزیع این استان افزوده می شود.
وی افزود : از این تعداد موافقتنامه صادرشده ، 9 نیروگاه مقیاس کوچک گازی با ظرفیت 38.2 مگاوات و 18 نیروگاه تجدیدپذیر (خورشیدی) با ظرفیت 107 مگاوات است.
معاون بهره برداری شرکت توزیع برق چهارمحال وبختیاری تاکید کرد : سال گذشته نیز تعداد قراردادهای خرید تضمینی برق از بخش خصوصی در استان 11 مورد با ظرفیت 38.7 مگاوات بود ، که پس از خرید وارد مدار شد.
ایزدپور، با اشاره به اینکه تا پایان امسال دو نیروگاه گازی جدید با ظرفیت 11 مگاوات وارد مدار خواهد شد، افزود: برق تولیدی نیروگاه های مقیاس کوچک و تجدید پذیر از طریق انعقاد قرارداد خرید تضمینی ، وارد شبکه توزیع می شود.
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، افزایش امنیت شبکه، کاهش عوارض زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف برق، رفع افت ولتاژ، حمایت از سرمایه گذاران در زمینه تولید پراکنده و ایجاد اشتغال را از مزیت های احداث نیروگاه های مقیاس کوچک عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از 340 هزار مشترک صنعتی، تجاری ، کشاورزی و خانگی در چهارمحال و بختیاری زیر پوشش خدمات شرکت برق استان قرار دارند.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.