حسین مالکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مسافر در بیش از 300 هزار سفر درون و برون شهری با یکهزار و 800 دستگاه خودرو ناوگان عمومی جابه جا شدند.
وی ادامه داد: تعداد 43 شرکت حمل و نقل در قالب 280 دستگاه اتوبوس، یکهزار و 82 دستگاه مینی بوس، 438 دستگاه سواری کرایه کار جابه جایی مسافران را برعهده دارند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در همین مدت نیز 3 میلیون تن کالا با ناوگان باری توسط 52 شرکت حمل کالا جابه جا شد.
مالکی، همچنین از تردد 85 میلیون خودرو در 9 ماه امسال در محورهای مواصلاتی و شریانی این استان خبر داد و تصریح کرد: این تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: اطلاعات تردد 28 محور مواصلاتی اصلی در چهارمحال و بختیاری با استفاده از بیش از 62 دستگاه تردد شمار به ‌صورت آنلاین به مرکز مدیریت راههای استان ارسال می شود.
به گزارش ایرنا، سه هزار و 732 کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که محورهای مواصلاتی این استان در مسیر استان های جنوبی و غربی قرار دارد.
چهارمحال وبختیاری اکنون محور شریانی فلات مرکزی ایران به جنوب است، بخش عمده ای از حمل و نقل مسافری اصفهان به خوزستان از مسیر بروجن - لردگان انجام می شود.
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.