به گزارش ایرنا، جعفر مردانی روز یکشنبه در آئین معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز شهرکرد افزود: استان دارای ظرفیت های بی شماری بویژه در حوزه گردشگری است که با معرفی این ظرفیت ها می توان زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم کرد.
وی معرفی مفاخر و مشاهیر استان را رسالت دیگر رسانه ها عنوان کرد و گفت: این استان دارای مفاخر و مشاهیر بسیاری در طول تاریخ است که در بالندگی و افتخار ایران زمین سهم بسزایی داشته اند.
وی ادامه داد: انتظار می رود تا صدا و سیما با تولید محتوا، تهیه فیلم و سریال در بزرگداشت این مفاخر اقدامات شایسته ای انجام دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، فرهنگسازی در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی را وظیفه و رسالت دیگر رسانه ها دانست و تصریح کرد: با اطلاع رسانی به موقع و تولید محتوا در این زمینه می توان از شکل گیری بسیاری از آسیب ها پیشگیری کرد.
مردانی با اشاره به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، تشریح این خدمات را ضروری دانست و تصریح کرد: در این راستا می طلبد با تقویت وحدت و همدلی در کشور در برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های چهل سالگی انقلاب اهتمام ورزید.
مردانی تصریح کرد: بی شک مسئولان با تلاش خود سعی در پیشبرد اهداف نظام و اقتدار ایران اسلامی دارند که البته در این میان ممکن است نقایصی هم وجود داشته باشد و شایسته است تا در ارزیابی ها نقاط مثبت و منفی در کنار یکدیگر دیده شود.
به گزارش ایرنا، در این آئین از خدمات مهرداد عظیمی قدردانی و یوسف افشاری نیا به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.