به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز دوشنبه در جشن روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان افزود: مذاکره دیپلمات های میانه رو آمریکا فرصتی را در اختیار ما قرار داد تا داعش را به سوریه عقب رانده و آن را از بین ببریم.
وی ادامه داد: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در پی ضربه زدن به نظام است و در این مسیر به راه ها و ابزارهای مختلفی متوسل شده است.
عباسی تصریح کرد: راه اندازی جنگ 8 ساله، ترور، ناامنی در منطقه و تربیت داعش از جمله این فتنه ها بوده که با مقاومت و هوشیاری مردم ایران هریک از این توطئه ها خنثی شده و آمریکا هیچگاه به اهداف خود نرسیده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فشارهای اقتصادی و تحریم های آمریکا علیه ایران تصریح کرد: در برابر این اقدامات آمریکا، 2 راه تسلیم و مقاومت وجود دارد که بی شک راه رستگاری و پیروزی بر آمریکا استقامت است که با سختی هایی نیز همراه است.
عباسی در ادامه با گرامیداشت روز دانشجو افزود: دانشجو تنها یک اسم و عنوان نیست بلکه نوعی سبک زندگی به شمار می رود که همواره آمیخته با حق طلبی و آرمان خواهی است.
وی، تاریک اندیشان را در برابر دانشجو و دانشگاه دانست و گفت: تاریک اندیشان همواره با قشر دانشجو مشکل دارند، زیرا دانشگاه رسالت مهمی چون آگاهی بخشی دارد.
عباسی همچنین به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از آنجاکه معلمان آینده کشور هستند، جایگاه مهمتری نسبت به سایر دانشجویان دارند.
به گزارش ایرنا، 16 آذر به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.
53 هزار دانشجو در چهارمحال و بختیاری با حضور 18 هزار هیات علمی در حال فراگیری علم و دانش هستند.
16 آذرماه سالروز شهادت سه دانشجوی استکبار ستیز است که در اعتراض به سفر نیکلسون معاون رئیس جمهوری وقت آمریکا به ایران، علیه رژیم پهلوی در دانشگاه فنی مهندسی به شهادت رسیدند.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.