احمد جمشیدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این گروه ها در 41 راهدارخانه ثابت و فصلی برای بازگشایی جاده ها و امدادرسانی به مسافران در راه مانده در محورهای استان مستقر شده است.
به گفته وی، تعداد 470 راهدار در قالب 31 راهدارخانه ثابت و 11 راهدارخانه فصلی همراه با 297 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک راهداری و بیش ازحدود 60 دستگاه تراکتور برفروبی در راهدارخانه ها مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه شن و نمک و سوخت مورد نیاز ماشین آلات راهداری برای خدمت رسانی به مسافران و شهروندان تامین شده است، گفت: در فعالیت های راهداری زمستانی گروه های امدادی اورژانس، هلال احمر و پلیس راه نیز مشارکت دارند.
به گفته جمشیدی ، محورهای ارتباطی این استان که بخش عمده آن کوهستانی و برفگیر است شامل 259 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 105کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 369 کیلومتر راه روستایی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: با برنامه‌ریزی‌ های انجام شده و تجهیز راهدارخانه های استان، نیروهای راهداری آمادگی کامل برای خدمات ‌رسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک در فصل زمستان را دارند.
جمشیدی، از مسافران و رانندگان تقاضا کرد ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خوردوهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز و به هشدارهای اداره کل هواشناسی و سامانه اطلاع رسانی راهداری در مواقع بارش توجه داشته باشند.
به گزارش ایرنا ، چهارمحال و بختیاری با داشتن حدود 3 هزار و 732 کیلومتر راه اصلی فرعی و روستایی در بین دو استان صنعتی و پرجمعیت اصفهان و خوزستان قراردارد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.