به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی عصر چهارشنبه در نشست تبیین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد افزود: انقلاب اسلامی به دوران نظام پادشاهی که با ظلم و ستم هراه بود در ایران پایان داد ، تا مردم خود حاکم سرنوشت خویش شوند.
به گفته وی، در دوران پهلوی کوچکترین انتقاد از شاه پهلوی با زندانی شدن و سرکوب همراه می شد.
وی با اشاره به اقتدار ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، تاکید کرد : در جمهوری اسلامی ایران ، مردم زیر سایه اسلام خود حاکم بر سرنوشت شان هستند و در 8 سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمنان بیفتد.
این فرمانده دفاع مقدس گفت : انقلاب اسلامی ایران به دنبال تحقق آزادی ، استقلال و جمهوری اسلامی بوده است و نباید گرانی ها را پای انقلاب نوشت.
به گفته وی، شعار انقلاب اسلامی که جهان را متحول کرده، مساله ارزانی و گرانی نبود بلکه شعار بزرگ آن همان استقلال و آزادی بوده است.
وی ، با بازخوانی فسادهای دوران پهلوی گفت: برای کشوری که دارای فیلسوف، طبیب ، متخصص، فقیه و انسان های فرهیخته ای است، چگونه فرد بی سوادی مانند رضا پهلوی که حتی سواد خواندن و نوشتن نیز نداشت ، شاه مملکت شد.
به گفته وی، رضا شاه حتی نمی توانست از روی کتاب بخواند و پس 20 سال توانست خواندن را یاد بگیرد و این فرد هر کسی را با او مخالفت می کرد، را نابود می کرد.
نقدی اظهار داشت: رضا پهلوی با توطئه انگلیس به پادشاهی رسید و وقتی او را از ایران اخراج کردند 64 هزار ملک و زمین به نام او بود.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه محمدرضا پهلوی نیز یکی از شاهان مفسد بود ادامه داد: محمدرضا پهلوی جنون جنسی داشت و در خاطرات افراد دریار نیز این مساله به صراحت اعلام شده است.
به گزارش ایرنا، با حضور سردار محمدرضا نقدی نیز یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی چهارمحال و بختیاری در مصلای شهرکرد در این روز برگزار شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.