خسرو کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به دنبال بارندگی های اخیر در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و جاری شدن سیل در برخی مناطق، 281 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات زیربنایی، مسکونی و کشاورزی این استان وارد شد.
وی افزود: از این میزان خسارت 123 میلیارد ریال مختص بخش زیربنایی، 30 میلیارد ریال مرتبط با حوزه مسکونی و 128 میلیارد ریال مربوط به کشاورزی است.
کیانی تصریح کرد: به دنبال بارندگی های اخیر در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و جاری شدن سیل در برخی مناطق این استان بخشی از وسایل منزل 50 خانوار لردگان دچار خسارت جدی شد.
وی یادآور شد: بیشترین میزان خسارت 30 میلیارد ریال مرتبط به حوزه مسکونی است.
به گزارش ایرنا، به دنبال بارندگی های اخیر در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری و جاری شدن سیل در برخی مناطق این استان بخشی از مسیل شهر لردگان و قسمتی از دیوار بیمارستان این شهر تخریب و آب به سمت شهر روانه شد.
امدادگران جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز هنگام این بارندگی ها به بیش از 630 حادثه دیده امدادرسانی کردند.
امداد رسانی به بیش از 130 خانوار عشایری، حادثه دیدگان وقوع سیل و آبگرفتگی منازل و همچنین در راه ماندگان در قالب 30 تیم امدادی با فعالیت 135 امدادگر ارائه شد.
بیشترین خدمات رسانی در شهرستان های لردگان، کوهرنگ، بروجن و اردل و منطقه سبزکوه بوده است.
19 دستگاه آمبولانس و ست نجات برای امداد رسانی به محل های حادثه اعزام و 83 تخته پتو، 10 تخته موکت، 75 کیلو نایلون، 109 قوطی کنسرو و 19 کیلوگرم خرما در این مناطق توزیع شد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.