حسین مالکی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، از توزیع بیش از 8 هزار لاستیک خودروی سنگین ، نیمه سنگین و سبک در بخش حمل و نقل این استان در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت : یکهزار و 885 دستگاه اتوبوس ، مینی بوس و سواری در بخش حمل و نقل عمومی استان فعال است.
وی، از آغاز اجرا و تشدید طرح نظارت بر تجهیزات ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جاده‌ای در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به آغاز سرما و فصل بارندگی ، این طرح ایمنی تا پایان فصل زمستان امسال ادامه خواهد داشت.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: طرح کنترل تردد وسایل نقلیه به منظور ارتقای ایمنی و تجهیزات ترافیکی کاربران جاده‌ای در فصل زمستان با جدیت اجرا می شود.
مالکی ، هدف از اجرای این طرح را ارتقای ایمنی عبور و مرور ناوگان عمومی و حفظ سلامت مسافران با نظارت میدانی و کنترل وسایل نقلیه در طول محورهای ارتباطی با همکاری پلیس راه استان و نیز در داخل همه پایانه‌های مسافری عنوان کرد.
به گزارش ایرنا ، چهارمحال و بختیاری یکی از محورهای ترانزیتی فلات مرکزی ایران به جنوب مطرح شده است و بخشی از جاده های این استان در محور بروجن به لردگان به محور ارتباطی خوزستان به مرکز ایران تبدیل شده است.
اکنون 10 هزار خودرو در ناوگان باربری و مسافری چهارمحال و بختیاری فعال است.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.