به گزارش روز سه شنبه ایرنا، لادن حیدری دومین بانوی چهارمحال و بختیاری است که پس از 'ژاله فرامرزیان بروجنی' به عنوان معاون وزیر منصوب می شود.
پیش از این ژاله فرامرزیان بروجنی از سوی وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع
این وزارتخانه انتخاب شده بود.
با انتصاب لادن حیدری به عنوان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دو بانوی چهارمحال و بختیاری به دو معاونت کلیدی در دو وزارتخانه پر مخاطب منصوب می شوند.
یکی از مهمترین برنامه های لادن حیدری در دوره ای که مدیرکل حقوقی و مالکیت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، پیگیری لایحه قانون مالکیت معنوی یا 'قانون کپی رایت ' بوده است.
لادن حیدری، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ‌ارشد حقوق است و از ابتدای دولت یازدهم تاکنون به‌ عنوان مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت معنوی این وزارتخانه مشغول به خدمت بوده است. طرح‌هایی همچون صیانت از حقوق مولفان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری در دوره مسئولیت قبلی حیدری تدوین شده است.
در حکم دکتر عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به لادن حیدری آمده است: ' نظر به سوابق ارزشمندتان در حوزه های علمی، فرهنگی و مدیریتی، به موجب این حکم به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب می شوید. امید است که با استعانت از خداوند متعال و همکاری معاونت ها، موسسات و سازمان های تابعه در برنامه ریزی، اجرای قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و پشتیبانی مناسب از وزارت متبوع و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید'.
از سوی دیگر ژاله فرامرزیان بروجنی در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع تدوین آیین نامه های حقوقی برنامه و بودجه این وزارتخانه مهم را در کارنامه دارد.
به گزارش ایرنا، از سوی دیگر ، ' پریچهره سلطانی ' نیز از دیگر بانوان چهارمحال و بختیاری است که به عنوان مشاور وزیر صنعت و معدن و تجارت انتخاب شد و در این حوزه مشغول فعالیت است.
سلطانی، به عنوان دبیر کارگروه زنان روستایی عشایر و مناطق محروم معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری نیز فعالیت داشته است.
همچنین 'میترا روحی دهکردی ' از دیگر بانوان چهارمحال و بختیاری است که اکنون به عنوان نایب رئیس فدراسیون ورزش همگانی فعالیت دارد.
روحی دهکردی، به عنوان مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان نیز فعالیت داشته است و به عضویت هیات رئیسه فدراسیون بین المللی ورزش های همگانی نیز در بیست ویکمین کنگره جهانی فدراسیون بین المللی در چین تایپه انتخاب شد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان با 947هزار نفر جمعیت است که نیمی از این جمعیت را بانوان تشکیل می دهند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.