به گزارش ایرنا، الله کرم نصیری روز یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اعضای این کارگروه تا هفته آینده قیمت گوشت قرمز از زمان کشتار تا عرضه در بازار را ارزیابی و ارائه کنند.
وی افزود: برخورد با گران فروشی و مجازات متخلفان در بازار چهارمحال و بختیاری در دستورکار اعضای کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.
نصیری تصریح کرد: همچنین نظارت ها در چرخه عرضه گوشت قرمز با نرخ دولتی از زمان اختصاص به عاملان فروش تا هنگام رسیدن به مصرف کنندگان تشدید شود.
وی یادآور شد: در صورت وجود تخلف در خصوص دریافت گوشت با قیمت دولتی و فروش آن به قیمت آزاد ، عوامل شناسایی می شوند و با آنان برخورد جدی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تحریم های ظالمانه اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، هیچ تاثیری بر بازار نداشته است و مواد اولیه مورد نیاز مردم به اندازه کافی و به موقع تامین شده است.
نصیری تاکید کرد: کارخانه های تولید خوراک دام آبزیان چهارمحال و بختیاری پس از تامین نیازهای استان می توانند مازاد تولیدات خود را به خارج از کشور صادر کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تامین کالا در این استان با مشکل مواجه نیست و در شرایط کنونی بازار چهارمحال و بختیاری آرام و تمامی اقلام اساسی مردم در انبارها موجود است.
سید نعیم امامی تصریح کرد: به منظور کنترل قیمت کالاها و جلوگیری از گران فروشی در بازار چهارمحال و بختیاری بازرسی های مستمر از واحدهای صنفی صورت می گیرد.
وی گفت: تامین میوه در بازار در دستورکار اصلی مسئولان چهارمحال و بختیاری نیست اما تامین مواد پروتئینی از مهمترین اولویت های این استان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به تازگی 9 هزار و 116 حلقه انواع لاستیک خودرو به استان اختصاص یافت که هنگام اختصاص لاستیک های دولتی به متقاضیان واجد شرایط باید لاستیک های کهنه باز و تعویض شود.
امامی تصریح کرد: برای 900 دستگاه مینی بوس در خطوط مختلف مسافری چهارمحال و بختیاری کمبود لاستیک در استان وجود دارد.
وی یادآور شد: هیچ گونه افزایش قیمت لاستیک به خصوص در خودوهای سواری وجود نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا، مردم می توانند گران فروشی، کم فروشی و یا سایر تخلفات مرتبط با کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری را به تلفن 124 اطلاع دهند.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.