شهرام ندیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محور شهرکرد به خوزستان ، شهرکرد به بروجن و لردگان و محور گهرو به خوزستان از مسیرهای پرترددی است که طرح بهسازی ، تعمیر، لکه گیری و روکش آسفالت آنها اجرایی شده است.
وی گفت: طرح های خط کشی، روکش آسفالت، شیارزنی، نصب گاردریل و نیوجرسی برای افزایش سطح ایمنی و ایمن سازی جاده های استان به طور مستمر و در فواصل زمانی مشخص اجرا می شود.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ، با اشاره به شناسایی و رفع 49 نقطه پرحادثه دارای اولویت در این استان تصریح کرد: آشکار سازی و رفع نقاط حادثه خیزی امسال در دستور کار قرار دارد.
به گفته وی، اکنون حدود 4 هزار کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که به ازای هر کیلومتر آن یک نقطه مستعد حادثه وجود دارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید 160 نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی استان ساماندهی شده است.
به گزارش ایرنا، براساس گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری حدود 200 نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک و 151 گردنه شناسایی شده و کد دار در این استان وجود دارد.
چهارمحال و بختیاری به عنوان کریدور ارتباطی شمال به جنوب کشور مطرح است و سه هزار و 700 کیلومتر راه آسفالته در قالب بزرگراه، راه های اصلی، فرعی و روستایی دارد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.