اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست که نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذار مجموعه ظریف مصور نیز حضور داشت، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی برای پیگیری و حل مشکلات کارگران استان قول مساعد و همکاری داد.
وی رفع مشکل بیمه کارکنان شاغل در گروه صنعتی ظریف مصور را از مهمترین مطالبات استان برشمرد و گفت: برای رونق تولید و اشتغال باید تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را حمایت و در راستای رفع مشکلات آنها همدلی و هم افزایی کرد.
عباسی با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی در استان از جدیت و پیگیری مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات موجود خبر داد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان اظهار داشت: در شرایط خاص کنونی بخش های مختلف دولتی و متولی و تصمیم گیر باید با رویکرد حل مشکلات اقتصادی و تقویت و ترویج کارآفرینی در مناطق مختلف کشور، بخصوص استان های کمتر برخوردار و پربیکار همچون چهارمحال و بختیاری تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، برخی واحدهای تولیدی و صنعتی استان با مشکلاتی روبه رو شده اند و این موضوع تامین منابع لازم برای بیمه کارگران را با چالش مواجه کرده است.
براساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری این استان در تابستان سال جاری 13.9 درصد اعلام شده است.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.