حمیدرضا جانباز روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: 4.3 میلیون مترمکعب سیستم فاضلاب در کشور نصب شده و 2 میلیون مترمکعب دیگر نیز با 8 هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی و 10 میلیارد ریال تسهیلات بانکی درحال اجراست.
وی همچنین از اجرای 224 طرح فاضلاب شهری و روستایی در قالب جمع آوری 2 میلیون مترمکعب پساب در کشور خبر داد و گفت: این طرح ها بزودی در استانهای کشور اجرایی می شود.
جانباز همچنین میزان پرت آب را 15 درصد اعلام کرد و گفت: سالانه با تعویض شبکه های فرسوده حدود نیم درصد از این میزان کاهش می یابد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب با اشاره به آبرسانی سیار به روستاهای کشور اظهار داشت: تا سال 96 به 7 هزار و 500 روستا آبرسانی سیار انجام می گرفت، اما این تعداد در سال جاری به 5 هزار و 500 روستا کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا، بازدید از عملیات ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب های شهرهای فارسان، باباحیدر و پردنجان، کلنگ زنی شبکه فاضلاب شهر باباحیدر، کلنگ زنی شبکه فاضلاب شهر اردل، افتتاح مجتمع آبرسانی روستای لیبرابی شهرستان اردل و بازدید از تصفیه خانه شهر سامان از برنامه های سفر یکروزه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب به چهارمحال و بختیاری است.
6199/ 7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.