به گزارش ایرنا، حمیدرضا جانباز روز شنبه در دیدار از تصفیه خانه شهر سامان و بررسی روند اجرای این طرح اظهار داشت:محدودیتی در تخصیص بودجه برای تکمیل تصفیه خانه شهر سامان وجود ندارد و تلاش می شود در کمترین زمان ممکن این طرح به بهره برداری برسد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که این تصفیه خانه در تامین آب شرب مردم این منطقه دارد، تلاش می شود تا تمهیدات لازم برای تکمیل این طرح بزودی فراهم و در سال آینده مردم از منافع آن بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی تصفیه خانه شهر سامان با ظرفیت 23 هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز ( 120 لیتر بر ثانیه) از سال 90 آغاز شده و تاکنون از 65 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار شده است.
تاکنون 12 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده و برای تکمیل آن به 100میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
این تصفیه خانه نیاز آب شرب جمعیتی حدود 30 هزار نفر را در شهرستان سامان تامین می کند.
دیدار از عملیات ارتقاء و توسعه تصفیه خانه فاضلاب های شهرهای فارسان، باباحیدر و پردنجان، کلنگ زنی شبکه فاضلاب شهر باباحیدر، کلنگ زنی شبکه فاضلاب شهر اردل و افتتاح مجتمع آبرسانی روستای لیبرابی شهرستان اردل از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان چهارمحال و بختیاری است.
شهر سامان مرکز شهرستان سامان در 20کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و یکی از مناطق گردشگری این استان در حاشیه رودخانه زاینده رود است.
6199/2097/7363
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.