به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت:در نیمه نخست امسال با مدیریت صحیح، مشکلی در تامین کالای اساسی استان بوجود نیامد.
وی با تاکید بر تامین مایحتاج ضروری در استان به مردم اطمینان خاطر داد که کالاهای مهم و اساسی مورد نیاز تا پایان سال تامین و دخیره سازی شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ گونه کمبود کالا در استان وجود ندارد، افزود: این استان علاوه بر تامین نیاز داخلی ، تولید مازاد بر مصرف برخی از مواد پروتئینی و لبنی را به استانهای همجوار ارسال می کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با بیان اینکه آرامش در بازار استان حاکم است، اظهار داشت: امسال 40 هزار و 400 مورد بازرسی از اصناف مختلف استان انجام شده است.
سید نعیم امامی افزود: از این تعداد بازرسی یکهزار و 200 مورد پرونده تشکیل و 11 میلیارد ریال نیز برای صنوف متخلف جریمه صادر شد.
وی به وصول یکهزار و 500 مورد شکایت مردمی از اصناف مختلف استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: بیش از 30 درصد از شکایت مردمی منجر به تشکیل پرونده و اعمال قانون شده است.
به گزارش ایرنا، تعیین قیمت نان آزادپزی در هفته جاری ، توزیع گوشت مرغ منجمد و مرغ گرم بدون واسطه با کمتر از قیمت بازار ، از مصوبات ستاد تنظیم بازار استان بود.
2097/6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.