به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: این خیزش امت اسلامی از سراسر جهان ، برای تداوم نهضت عاشورا و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی در زمان حاضر ، بیشتر از اتحاد امت اسلامی به خصوص انقلاب اسلامی به وحشت افتاده است و دشمن از همبستگی شیعیان در همایش اربعیین هراس دارد.
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به پیام ها و ارزش های مراسم شکوهمند پیاده‏ روی اربعین‏، گفت: اربعین، فقط یک روز از سال نیست، بلکه آیینی در برابر چشمان میلیون‏ ها انسان متعهد است که در ‌آن تصویری از نهضت و قیام خونین محرم نقش می بندد.
وی افزود: بعد سیاسی مراسم اربعین حسینی، نمایشی باشکوه از شور و شعوری است که می‏تواند راه درمان بسیاری از دردهای جهان اسلام باشد چرا که این‏ راهپیمایی، موجب نزدیکی قلوب و یکی از مهمترین عوامل تحقق وحدت مسلمانان جهان است،
خطیب موقت جمعه شهرکرد در بخشی دیگر از خطبه های خود گفت: هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب، باعث ایستادگی ملت در برابر زیاده خواهی دشمنان شده است و باید این مقاومت را تقویت کرد.
وی، تحریم های جدید اقتصادی دشمن را نشان از ترس استکبار از عظمت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: تنها راه برون رفت از این تحریم ظالمانه دشمن، استقامت و شهامت امت است.
احمدی گفت: از مسئولان سه قوه نیز انتظار می روند با همت و تلاش جهادی در صدد رفع مشکلات معیشتی مردم باشند.
2097/6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.