به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در مجمع عادی شورای سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همکاری شهرداری های استان با این سازمان باید تقویت و بیشتر شود.
وی با انتقاد از پرداخت نشدن اضافه کاری کارکنان سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری افزود: با این اقدام دیگر انگیزه ای برای نیروی انسانی فعال در این سازمان باقی نمی ماند.
عباسی تصریح کرد: چابک سازی و جدیت در فعالیت های این سازمان از مهمترین برنامه های مدیریت استان در سال جاری است.
وی یادآور شد: از این پس باید هر 3 ماه یکبار نشستی به میزبانی یکی از شهرداری های چهارمحال و بختیاری برگزار و سازمان همیاری شهرداری های استان نتیجه فعالیت های خود را در هر فصل به اعضا ارائه دهد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شفاف سازی در ارائه عملکرد و خروجی مالی سازمان همیاری شهرداری های استان باید مورد توجه قرار گیرد.
عباسی تاکید کرد: ایرادات مالی مرتبط با گزارش مالی سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری تا یک هفته آینده رفع و برای اعضا ارائه شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست سجاد موسویان قهفرخی به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان از سوی شهرداران استان انتخاب شد.
همچنین در این نشست مجید نظری دهکردی، نورالله غلامیان دهکردی و احسان امانی بابادی به عنوان اعضای اصلی و یوسف اسلامی باباحیدری به عنوان عضو علی البدل سازمان همیاری شهرداری های استان انتخاب شدند.
در این نشست گزارشی از وضعیت مالی سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری در سال 1396 ارائه شد که براساس آن از بودجه تصویبی 130 میلیارد ریالی 860 میلیارد ریال محقق و 44 میلیارد ریال انحراف نامساعد داشته است.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.