علیرضا مالکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه محورهای یاد شده به عنوان پر ترددترین محورهای مواصلاتی مرکز استان بود، اظهار داشت: مسیر سورشجان به شهرکرد دارای چند نقطه پرجادثه بود که طی سال های گذشته حذف این نقاط از مهم ترین خواسته مردم و گردشگران بود.
بگفته وی، پیچ ورودی شهر هارونی به طول 220 متر با حجم خاکبرداری و ترانشه برداری حدود 55 هزار مترمکعب با اجرای 88 هزار مترمربع آسفالت از جمله این طرح ها بود که برای اجرای آن 50 میلیارد ریال هزینه شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شهرکرد تصریح کرد: نقطه پرتصادف دیگر در محور شهرکرد - خوزستان حد فاصل شهرکرد - شمس آباد نیز از دیگر نقاط پرحادثه بود که حذف شد.
وی مسیر محدوده اسدآباد و نوآباد را از دیگر نقاط پرحادثه عنوان کرد و افزود: در این طرح عقب نشینی ساختمان و احداث دیوار حائل با سه میلیارد ریال اعتبار انجام شد.
براساس گزارش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری، حدود200 نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک و 151 گردنه شناسایی شده در این استان وجود دارد.
محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی است شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.
6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.