علیرضا شفیع زاده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزایش ظرفیت سیستم فاضلاب صنعتی این استان را در 5 شهرک صنعتی بروجن ، شهرکرد، سامان 1 و 2 و کوهرنگ ذکر کرد و اظهار داشت: بیش از 95 درصد از واحدهای صنعتی شهرک های یاد شده زیر پوشش خدمات فاضلاب صنعتی قرار گرفته است.
وی تعداد واحدهای صنعتی مجهز به سیستم فاضلاب صنعتی استان را بیش از 800 واحد اعلام کرد و گفت:بخش عمده ای از واحدهای مهم استان از سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی چهارمحال و بختیاری، اعتبار هزینه شده برای تجهیز فاضلاب صنعتی استان را افزون بر 230 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا نیمه نخست سال آینده بیش از 2 هزار و 500 کیلومتر دیگر به شبکه فاضلاب شهرستانهای بروجن و شهرکرد افزوده خواهد شد.
شفیع زاده تاکید کرد: به منظور پیشگیری از آلودگی آب و خاک و در راستای حفاظت از محیط زیست، تجهیز فاضلاب واحدهای صنعتی با اولویت در دستور کار دولت است.
به گزارش ایرنا، حدود 14 هزار خانوار معادل 45 هزار نفر از جمعیت استان از 21 شهرک و ناحیه صنعتی فعال استان از درآمد شهرک های صنعتی ارتزاق می کنند.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.