به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی گرجی  در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران که خاص برنامه‌ریزی یوم‌الله 13 آبان تشکیل شد با محکومیت حادثه تروریستی اهواز گفت: این واقعه خود عمق کینه و دشمنی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را نشان می‌دهد که البته سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی با پاسخی به موقع، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان و گروه‌های تروریستی‌-تکفیری و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنان نشان داد.

علی گرجی از نامگذاری یک هفته به نام هفته‌ی استکبارشناسی و استکبارستیزی در استان خبرداد و افزود: بمنظور بازخوانی و تبیین جنایات چهل ساله استکبار جهانی علیه انقلاب‌اسلامی و تبیین لزوم ایستادگی امت اسلامی در مقابل استکبار برنامه‌های سال جاری منحصر به یک روز نبوده و از 11 الی پنجشنبه 17 آبانماه به نام هفته‌ی استکبارشناسی و استکبارستیزی در استان برنامه‌های متفاوتی پیش‌بینی شده‌است.

وی با اشاره به وقوع سه واقعه مهم و سرنوشت ساز در شکل‌گیری سیزدهم آبان‌ماه گفت: سیزدهم آبان‌ماه یادآور وقایع فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است .

رئیس ستاد برگزاری مراسم سیزدهم آبان استان ادامه داد: با توجه به تحولات بین‌المللی و داخلی مراسم سیزدهم آبان‌ماه امسال از حساسیت خاصی برخوردار است و تبلیغات در این زمینه باید به نحوی باشد که جنایات استکبار جهانی در ایران اسلامی برای عموم تبیین شود.

گرجی نقش‌آفرینان اصلی سیزدهم آبان را دانش آموزان و دانشجویان و طلاب دانست و افزود: تبین نقش ویژه ایثار و شهادت در مناسبت‌های انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای دانشجو و دانش‌آموز و طلبه، از جمله محورهایی مهم مورد توجه در برگزاری مراسمات یوم الله سیزدهم آبان است.

وی ادامه داد: یوم‌الله سیزدهم آبان فراتر از یک مراسم و مناسبت ملی و به عنوان یک فرصت برای رساندن پیام جهانی ظلم‌ستیزی و عزت‌طلبی حسینی ملت ایران مطرح است.

گرجی افزود: 13 آبان فرصت گرانبهایی برای ترسیم عدم پذیرش رسمی حقانیت و مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط استکبار جهانی در طول 40 سال گذشته و تبیین حقانیت این انقلاب الهی است.

گفتنی است این تظاهرات روز 13 آبان‌ماه در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری از ساعت 9:30 صبح از میدان انقلاب آغاز و پس از طی مسیر خیابان ملت و چهارراه بازار در میدان امامزادگان دو خاتون(س) با برنامه‌های متنوع پایان می‌یابد.

تظاهرات حماسی استکبارستیزی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1031413
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.