به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در ورزشگاه 100هزار نفری در جمع بسیجیان افزود:رمقام معظم رهبری فرمودند آمریکا از ایران سیلی خورده است به همین دلیل دست به توطئه می زند.
وی با بیان اینکه آمریکا دیگر مانند سالهای ابتدای انقلاب اسلامی توان و قدرت ندارد ، افزود: امروز آمریکا به در و دیوار می زند و به اشکال مختلف ، خود را جلوه می دهد تا علیه انقلاب اسلامی اقدام کند اما هر با مردم با تمام توان در برابر توطئه های آمریکا ایستادگی می کنند و ملت روز به روز در برابر آمریکا قوی تر می شود.
نکونام تصریح کرد: کسانی که فساد مالی ، فساد سیاسی و اشرافی گری ایجاد می کنند توطئه های استکبار را دنبال می کند و باید در برابر این افراد ایستادگی کرد.
به گفته وی، مردم پرچم توحید را بلند کرده اند و فداکاری می کنند، هر چند سختی نیز وجود دارد اما در برابر این سختی ها ایستاده اند و البته جهاد بدون سختی نیست.
به گفته وی، خلاصه فرمایشات مقام معظم رهبری روز دوازدهم مهرماه در ورزشگاه آزادی در جمع نورانی بسیجیان ، دعوت بر حق است تا با بصیرت و وحدت و خدا گرایی و ایمان و تقوا و دوری از فساد ، در برابر دشمن ایستادگی کرد.
وی تاکید کرد: باید با انواع فسادها که متاسفانه در گوشه و کنار ، برخی از آدم های مفسد انجام می دهند و در فرمایشان روز گذشته رهبر نیز به آن اشاره شد ، مبارزه کرد.
به گفته وی، این فسادها چه مفسد سیاسی، چه مفسد فرهنگی و چه مفسد اقتصادی و چه مفسد اجتماعی، جامعه را گرفتار می کند که باید با آن مبارزه جدی کرد.
خطیب جمعه شهرکرد اظهار داشت: این افراد فساد در برابر حرکت عظیم مردم سنگ می اندازند و ادامه دهنده راه استکبار خارجی هستند و این افراد که فساد مالی و اقتصادی ایجاد می کنند و به تجاوز به بیت المال می کنند و تبعیض های مالی و اشرافی گری و رفاه زدگی و راحت طلبی را دنبال می کنند.
وی استقلال کشور در همه زمینه ها با باعث اقتدار دانست و گفت: ورود به معاهده های بین المللی و قراردادهایی مانند FATF یا 2030 پای بیگانگان را به کشور باز می کند و باید در برابر نفوذ دشمن ایستاد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد افزود: در فرمایشات روز دوازدهم مهرماه مقام معظم رهبری ، ایشان اشاره فرمودند که کسانی که به دنبال سازش با استکبار هستند، افرادی ابله و فاسد و منافق هستند و که می خواهند کشور را بفروشند.
به گفته وی، فساد سیاسی کم نیست ، مانند بازی های حزبی. عزل های جناحی ، زد و بندهای گروهی که سیاست بر دین غلبه می کند و این ها بازی های سیاسی است که یک مشت بازیگر سیاسی گاهی بر مصادر امور قرار می گیرند که این ها مشکلات راه است.
به گفته وی، جوانان انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور نشان دادند که راه شهدا و آرمان های انقلاب و شهدای مدافع حرم ادامه دارد و مانند جوانان دهه 60از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
خطیب جمعه شهرکرد به اختراع و ابداع دستگاه تولید برق در آزمایشگاه مرکزی مکانیک خاک اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین نیاز اقتصاد کشور است و اقتصاد مقاومتی باعث می شود به نیروی جوان و داخلی اتکال کرد و اجازه نفوذ دشمن را نمی دهد.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی مردمی است که از جان و مال مردم حفاظت می کند.
نکونام با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی جهادگران مبارز با انواع قاچاق هستند، اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در شهرها، روستاها و جاده ها موفقیت های خوبی را برای کشور به ارمغان آورده است و باید از زحمات این نیرو قدردانی کرد و همه خدمات نیروی انتظامی خدمت بی منت و با رافت است.
وی به سالروز شهادت امام سجاد (ع) اشاره کرد و گفت: امام سجاد علیه السلام در برابر ظلم یزدیان ایستاد و طاغوت یزد را افشا کرد و قیام امام حسین (ع) را تداوم بخشیدند.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به روز روستا ، حمایت از روستاییان و تولیدات روستاییان را خواستار شد و گفت:نقش مهمی در تولید بر عهده روستاهاست.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.