محمود کیانی با تاکید بر اهمیت حفظ جان دانش آموزان اظهار داشت: کلاس های درس مدارسی که در این زلزله دچار خسارت شده است، به تشخیص مدیر مدرسه تشکیل نخواهد شد.

فرماندار شهرستان اردل افزود: خوشبختانه این زلزله خسارت جانی نداشت و گروه های ارزیاب مدیریت بحران در حال بررسی میزان خسارت زلزله هستند.

روستای شیخ محمود در 5 کیلومتری مرکز شهرستان اردل قرار دارد.

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون 2 نفر بر اثر جراحات ناشی از شکستگی شیشه به بیمارستان اردل مراجعه کرده اند.

محسن ابراهیمی افزود: مصدومان یک مرد 23 و یک جوان 14 ساله هستند که به بیمارستان مراجعه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال وبختیاری نیز از اعزام 3 تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد و گفت: براساس ارزیابی های اولیه، این زلزله خسارت جانی نداشته است.

سید احمد مرتضوی افزود: براساس اعلام تیم های ارزیاب منطقه، زلزله باعث ترک برداشتن دیوار خانه ها و اماکن شده است.

 زمین لرزه ای با قدرت 4.6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد سه شنبه شهرستان اردل در استان چهارمحال وبختیاری را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت 6 و 12 دقیقه صبح روز سه شنبه رخ داد.

کانون این زلزله در موقعیت 32:015 عرض شمالی و 50:624 طول شرقی در 4 کیلومتری اردل ، 13 کیلومتری ناغان و 16کیلومتری جونقان استان چهارمحال و بختیاری رخ داد.

براساس اعلام شبکه لرزه نگاری چهارمحال و بختیاری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران پس لرزه این زلزله به بزرگی 3.7 ریشتر در عمق 7 کیلومتری زمین در ساعت 6 و 40 دقیقه و 50 ثانیه شهرستان اردل را لرزاند.

شهرستان اردل در 90 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.

زلزله کلاس های درس یک مدرسه در اردل را تعطیل کرد

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1025278
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.